Siyah

on Pazartesi, Ocak 28, 2008
Ben siyahım.

Siyah..
Ruhum, kalbim, hislerim, sevinçlerim..
Sessiz ağlayışlarım var hıçkırıklar içinde..
Ve sen benim tek ilacım..
Senin için kalbim siyahlar içinde atıyor.
Nasıl olduğumu bilmiyorsun,
Bence bilmek istemezsin
Kalbim ağrılar içinde ve milyonlarca kez çatlak
Bu yüzden benim tek ilacım..
Ben tamamen siyahım..
Bu karanlığın içinde biraz ışığa ihtiyacım var..
Duygularını bilemiyorum, sen kalpsizmisin?
Bak, işte! Kalbim.. Tükenmekte..
Sadece sana ihtiyacım var.. Sadece sana benim tek ilacım..
Senin derdinde, siyah olarak adlandım.
Akıtmak için milyonlarca gözyaşım var..
Ölecek olan sönmüş ayın gecesinde
İçten, senin için ağlıyorum
Ve kaybolan sesini dinliyorum..
Lütfen benim ol benim tek ilacım..
Lütfen, yoksa siyahlara gömüleceğim..
Adını sessizce haykırıyorum! Faydasız..
Bana kalbini bağışla, acımazsız olma!
Beni bu boşluktan, bu yalnızlıktan kurtar
Sadece sev.. Sev beni benim tek ilacım..
Sev yoksa siyahlar içinde öleceğim.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara