vücuda % 22.5 alkol girince ne olur

on Salı, Ocak 01, 2008
işte benim gibi olur bugün sevgilime eger ilerde ondan bir çocuğum olursa ilk ismini onun koymasını ikinci ismi benim koymamı önerdim o toprak vs bişeyler önerdi ben ilk erkek olursa ikinci ismi Cobain koymamı önerdim eger kız olursa ilk ismi o koycaktı tabikii türk ismi olcaktı ikinci ismi Frances olcaktı tabikii o basta buna karsı cıktı sonra ona neden bu isimleri koymak istedigimi anlattım ilk basta karsı cıktı tabikii ilerde anlıycaktır ona yavas yavas damarlarına nirvanayı aşılıyorum su anda nirvanadan haberi bile yok sadece benim dinledigim bir grup olarak biliyor

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara