yeni yil yazısı

on Perşembe, Ocak 01, 2009
yıl degil yalnız dikkat yil yazısı aslında basta yeni yıl yazısı yazcaktım yılbası girmeden önce fakat müsait olmadı aslında kafamda yazılar belliydi neyse aslında ilk baslık söyle olcaktı bir sarapcının yeni yılı gibi bisey benim gibi bir sarhosun yeni yılı nasıl olur birtane yüksek alkollü icki birtane lays 2.50 milyonluk haa aldım bunu aslında başka içki aldım ama aklıma yazdım yılbaşında içkiler çabuk bitiyo sizin alacağınızı başkası aldığı için bitmiş olduğu için siz başka almak zorunda kalıyosunuz neyse benim alacağım içki bittiği için bende 4 tane tuborg kırmızı aldım almaz olaydım mideyi cok rahatsız ediyo mavi efes extra herhalde ondan daha iyiydir ama tuborgta indirim var diye aldım neyse aslında başta fikrimdeki başka bi yazıydı yılbaşından önce ama şimdi böyle bi yazı çıktı.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara