şöyle bişey oldu

on Perşembe, Ocak 01, 2009
yılbaşından önce bana içmek yasak yılbaşı olduğu için içmek serbest aşkım bana yasakladı geçen gün yılbaşından önce karşısına içkili çıktım haberi olsa beni terketcek yalnız içkili başladım muhabbete konuşmanın sonlarına doğru ben ayıldım tabii ortalarda saçma sapan konuştum veya abuk subuk neyse başta uyandı benim sarhoş olduğuma ama konuşmamız bittiğinde ben ayıldım ve o bugün sen çok tuhaftın kesin saroşsuın dediğinde kafam yerine geldiği için yani o saatlerde ayıldığım için yok aşkım ne alaka bak ben şu an sarhoşmuyum diyip ayıldığım için birkez daha yırttım bu kızlar neden sigaraya,alkole karşıdır ya ben sigara veya alkol içen kız bulmak istiyorum

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara