gallons of rubbing alcohol

on Salı, Şubat 03, 2009
Serit Boyunca Akan Ovusturulmus Alkol Galonlari
Sadece bi kere kullanmayi umdugun ve sonra bi köseye attigin küçük
fersiz seye baski yaptigin zaman acitiyor. nereye koyarsin?
çöp tenekesine, dürüst arkadasim.
Utangaçligim , akiciligini ehlilestirir

Sadece 5 ay geç kaldi 1 haftadir sex yapmamistik üstelik bile

Günde 1 yemek, 1 yemek diyorum,
Ve benim kalbim …. yapilmis

Baska biri zaten kullandi kelimeyi safak tanriçasi poyraz
Zincirler içinde toplandi ve sam ona dondurucuda yardim etti

Sadece 5 hafta geç kaldi,
Ve ben 1 randevu bile alamadim sonsuza kadar
Asla asla sonsuza kadar

Keske daha çok firsatim olsaydi
Bazi seyleri hatirlamak için daha çok sans
Böylece fazla baski yapmazdim oh…kafama.

Daha çok farkliligimiz olmustu, daha çok veri girisimiz olmustu
Daha çok yaratici akicilik

Eger okuldan bir gic olsaydi
Git.. salaklar..sehirde.
Ha! hadi gel, dave, birini düsün
Kizlarin basi belada
Gic olmali, gicler charvellarla beraber
Hayir gwc
Kahretsin adamim bu zaman kaybi
(Kahkahalar) bir solo daha…evet evet

Bana kalirsa .. sorumlusun
Bütün serit..asinmak(Sürüklenmek) için..
Temizlenmis..sözde ovusturulmus alkol galonlari
Seride dogru akti ve tutustu
Sadece saç uçlarini yakmakla kalmadi,dosdogru gitti
Ve perry helis çali süpürgesiyle çikageldi
Ve..ipekli..
Ve o..güzelce bir sehir dikti.
Yildizlardan bir sehir.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara