fuck you because i loved you fuck you for loving you too

on Salı, Şubat 03, 2009
Seni beceririm,çünkü ünlüsün
Seni paran için beceririm
Seni kontrol etmek için beceririm
Ben, seni beceririm, bundan dolayi ben bir gün, senin,
sahip oldugun her seye kismen sahip olabilirim.
Ben, seni üzerinde becermen için beceririm.
Daha iyisini bulana dek seni beceririm
Ben, gizlice seni beceririm.
Ben, seni beceririm çünkü ben, hatirlayamam, eger ben simdiden,
daha önce seni becerseydim.
Ben, can sikintisindan disari seni beceririm.
Ben, seni beceririm çünkü ben, neyse onu hissedemem.
Ben, aciyi uzaklastirman için seni beceririm.

Manson :

Seni beceririm çünkü sevdim seni
Seni sevmek için seni beceririm
Senden nefret etmek için bir nedene ihtiyacim yok
Yaptigim sey senden nefret etmek.

Bilinmeyen hatun:

Seni beceririm,bu yüzden ben hiçbir seyin yerine her hangi bir sey hissedebilirim
Seni beceririm çünkü güzelsin
Seni beceririm çünkü sen, benim zencimsin.
Seni beceririm çünkü ben, senin fahisenim.
Seni beceririm çünkü sen, bir fahisesin.
Seni eglenmek için beceririm
Seni eglenmek için beceririm
Seni beceririm,yapabilirim çünkü
Seni beceririm, bu yüzden benim, kalmak için bir yerim var.
Seni beceririm, bu yüzden sen, beni koruyacaksin.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara