aşk hakkında birkaç eleştiri

on Pazartesi, Mart 23, 2009
ikinci başlık : çok para kazanıp lazerle sildirme işlemi yaptırmıycak kadar veya hiç sildirmek istemeyecek kalmasını istiyecek kadar.

kollarımı kestim yakın zamanda çok büyük aşk acısı çekmiştim şimdi kaşınıyo ve yavaş yavaş iyileşiyo hani yara iyileşirken kaşınır ya insanın kavuşamadığı aşkı için kollarını veya başka bir yerini kesmesi ne güzel değil mi aslında o kol kısmı kanlı kısa kollu atletimi sevdiğime göndercektim ama veya bir gün karşılaştığımızda veya buluştuğumuzda ona vercektim onun beni seçmediği için onu ne kadar aslında sevdiğimi göstermek için çünkü vücudumda dünyada sadece onun için kestiğim bir yerlerim var ve herzaman o izlere baktıkça onu hatırlıycam yalnız çok sakın özenmeyin ben çok büyük bir aşk acısı çektiğim için yaptım birde sarhoştum ayık kafayla pek yapcağımı sanmıyorum ama napıyım birdahaki sevgilime ise sorduğunda askerde kestim gibi bir yalan uydurcam nerden bilsin belki bir sonraki gerçek aşkım o olcak ne de olsa dünyanın önüme daha önce birkaç sefer gerçek aşklarımı getirdiğini biliyorum belki bir daha gelebilir banane o kaçan aşkım benim için üzülsün ama benim içim yanıyor hala acısı yeni daha geçmedi sonuçta ben dünyada sadece onun için biyerimi kestim ve çok seviyormuşum demek ki onun için ölcek kadar ve onun izleri vücudumda sonsuz kalıcak eğer ilerde çok para kazanıp lazerle sildirme işlemi yaptırmıycak kadar veya hiç sildirmek istemeyecek kalmasını istiyecek kadar.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara