bir garip aşk bestesiyim

on Pazartesi, Mart 23, 2009
galiba aşkımın birdaha hiç gelmeyeceğini öğrenmem gerek çünkü o nişanlandı ve yazın nikahı var ve ben, aslında o sözlenmek için geldiğinde biz bir birimizi görmüştük ve ondan çok etkilendim ve nasıl bir delilik ki onun benden çok hoşlandığını hissettim onu görür görmez direk benim kız arkadaşımı boşverdim ve onun hayatımın aşkı ruh ikizi olduğuma karar verdim ve bunu o kadar çok hissettimki %100 gibiydi neyse ben bunla yaklaşık bir buçuk iki hafta beraber geçirdim ve sevgilim yanındaydı bu bir buçuk hafta içinde baktımki daha çok uyuşuyoruz ve daha çok etkilendim yalnız ikimizinde birbirimizi görmeden önce daha önce tanıştığımız birileri vardı her ne kadar ben öyle sansamda bende şöyle bir hastalık vardı kendime çok güvenmem yani sadece çok güvenmekle kalmıyo mesela insan ilişkilerinde çok güvenmem mesela futbol oynasam çok büyük bir futbolcu olacağımı sanıyorum şarkı söylesem çok büyük bir sanatçı olacağımı sanıyorum yani herşeyde başarılı olacağımı sanıyorum yani mükemmeliyetçiyim ve bu bir hastalık olabilir veya gerçek olabilir neyse bu nedenle onunda benden çok hoşlandığını çıkarttım ve gerçekten o benim ruh ikizimdi erkeklik işte dayanamadım ve onun karşısında kendi varolan sevgilimle yatağa girdim ama kötü bişey yapmadık sadece öpüştük birbirimize sarıldık falan ondan sonra onun benden çok umut kestiğini düşünüyorum.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara