bi siteyi incelerken aklıma bişey geldi

on Cumartesi, Mart 21, 2009
bi siteyi incelerken aklıma bişey geldi yazıya bak başlığa bak maşallah böyle ilk başlık yazıp ardından da yazıya aynısını yazmayı çok seviyorum çok komik oluyo hem karşı tarafa daha samimi geliyo hemde insanlar soytarılardan komik insanlardan hoşlanır biliyosunuz yavas yavas konuya giriyorum ahaha bu yazıyı yazarken kendimi hiç sıkmıycam çok rahat bırakcam bütün kuralları ciyniycem çiğnemekte olduğu gibi ben freeyim iyimi konuyu bok ettim şimdi neydi yaa nerde kalmıştık ben ne anlatıyodum yaa bi yazıyı yazarken üç beş yerden fikir geliyoki onu yaz bunu yaz tabiri caizse şimdiki devrin deyimiyle konu piç oluyo neydi lan ben ne yazcaktım vayy bee istediğimi anlatmadan bi konu yazmış oldum istesem burda keser kapatır konuyu yayınlarım demek konu yazmak bukadar kolaymış iyimi eee ben ne zaman anlatcam?

aklıma şu geldi acaba ben bu siteyi kızlar içinmi yapıyorum veya yazıyorum kız tavlamak için falan bir sitede gezerken aklımda birden böyle bir şimşek çaktı ama ironiye bakarsınız ki şu ana kadar burdan hiç kız tavlayamamış durumdayım hahaha gerçek bir blogger yazarı veya gerçek bir dünya yazarı gibi konuştum ironi falan bakarmısınız bana kendimi tanıyomuyorum hahaha bu da yeni çıktı tanıyomıyorum ulan benim kadar şebek yoktur neyse olm küçültme kendini yaa düşürme milletin gözünde böyle neyse lan ne piskolojik deli ezik bi kişiliksin yaa bari okuyana piskolojik rahatsız ki ben böyle demek istemiyorum piskolojik deli olduğunu gösterme çaktırma ezik kişiliğinle olm yine konudan çıktım yaaa hay ben senin ne yazcaktım lan ben nerde kalmıştım ulan bende yazar oldum ya şu anda iki bilgisayarımda açık biri laptop kucağımda digeri bozuk bilgisayarım masa üstü karşımda şu laptopla yazmaya hala alışamadım çok kibar basıyorum dügmelere dügmelere oy dügmeli düğmeli* hahahaa amma manyak adamım piskolojik deli sapık piskolojik deli bozması olum sen ne anlatıyodun yaa sen bişey yazamassın işin gücün dalga geçmek eşşek git konuna dön evet acaba kızları tavlamak için mi kurdum da yazıyorum hani aklıma şey geldi bayanlar aslında erkekler için güzel giyinmezmiş süslenmezmiş diğer kadınlar için bazılarıda derki aslında sadece kendileri için süslenirler erkek arkadaşları veya sevgilileri için değil bak nerden nereye geliyorum şeytanım lan ben aslında bencede insan herşeyi kendisi için yapar aşık olur çünkü vücudunun o ihtiyaçlarını karşılamak için nokta aaa buna pazartesi pardon cumartesi sabahı yazısı diyelim mi hatta ben böyle bi bölüm yapıyım bu bölüm sayesinde her cumartesi sabahı yazı yazıyım fazladan o bahaneyle bi yazı yazmış olurum bak nerden nereye yaa güya kendimi serbest bırakıp yazı yazcaktım yazar da oldum ya şimdi ben nokta lan nokta bırak kardeşim bırak git istemiyoruz lan seni bu ülkeden hahahaa bayanlar şirinlikten hoşlanır ya eminim bu yazıyı okuyan bayaa bayan bu son yazdığım şirinlikten hoşlanmıştr tabii okuyan varsa nokta kardeşim nokta Allahım bırakamıyorum elim yapıştı bilgisayara ben yazmasamda parmaklarım yazıyor bırakamıyorum lan uyuşturucu gibi bağımlılık yaptı iyimi yoksa içime bi yaratık mı girdi hani şu uzay filmlerindeki gibi ne güzeldi yaa eskiden hep uzay filmleri olurdu Allah belanızı versin boktan dizilerden boktan kadın programlarından tv ne hale geldi ulan yoksa dijitürk mü yaptı bunu türk kanallarını bu hale getirip sabote etti de hepimiz dijitürk alalım diye piyasada izlencek bi disko kralı kaldı bir de mtv de jackass viva la bam true life my sweety siksty bilmem ne tarzı bir de benim aşkım neydi lan o karının adı mankendi ya yabancı incecik kız biseksüel neydi lan olm sen onun için feysbokta oda bile açmıştın ya mal neydi lan harbi unuttum faceye bi girip bakıyım bu arada site açılırken bikaç şey daha yazıyım bu şey gibi olsun cumartesi gecesi ateşi falan patlement pazar gecesi sineması vardı ya orda geleceğe dönüş falan oynardı ben çocukken sus lan sus sus ta adam sansınlar yaşın ortaya çıkıyo eşşoğlu eşşek aslında kendime hakaret etmiyorum komik olsun diye yazıyorum aslında bu gerçek değil aslına bakarsan bende matrix değilim ve kırmızı hapı yutmadım türkiyede doğduğum için ayrı bi hapıda yuttumda onuda ayrı bi konuda yazcam olm bi susta git karının adına bak kevaşe hahahaa assktrrr yaaa gevezeliğim tuttu ulan hiç yazmazsın yazmazsın şimdi bırakamıyosun bırak lan klavyeyi bırakamıyorum abi parmaklarım yazıyo nicole ritchie değil tabii bu karıda galiba paris hilton yüzünden ünlü oldu bu arada paris hilton ayrı bi konu ayrı bi olay onuda ayrı yerde yazcam hepsini burda beklemesin kimse zaten kendimi durduramıyom sonsürat yazıyom ay ben bu laptopun klavyesini çok sevdim parmaklarım hiç durmuyo kendiliğinden yazıyo imdat durduramıyorum parmaklarımı imdat itfaiye lan itfaiye itfaiye çağıtın haskktrr laptopun pil bitiyo piç olcak yazı hayatımda ki ilk uzun yazımdı vay be pil bitmesiyle ellerimi klavyeden ayırdım ama acaip transa girmiştim ha laptopun fişini takmak için kalkmamla kurtuldum heh neydi o kadının adı daha açmadımki dur açıyım bi de abuk subuk şifre gircez efenim şifre çok zorda kayıtlı not defterinde açıp bakmam lazım efenimciimm olm uzatma yaa kısa kes şu yazıyı ya da ben burda bırakıyım mı yazmıyım okuyanı biraz kızdırıyım merak etsin o kadının adını o kadın o kadın ahu tuğba hahahaa onun filmlerine döndü recep ivedik bi halk kahramanıysa bende bi halk kahramanıyım lan bi de ben varım Allahım yine durduramıyorum kendimi yine başladım itfaiye lan itfaiye ağaçtaki kedileri kurtarıyosunda benide kurtar merdiveninle camımdan gir hacı hişş hadi yaa hadi be hacım be olm git kadının adına bak kitlendin yazmaya dediklerini yap ya olcak iş değil arkadaşlar bir kaza sonucu not defterinde şifremi silmişim yemin ediyorum şimdi mecbur elle gircez kim beddua etti lan banane kendin o kadının adını örenemessin kötü adam ya şurdan feysbukumu veriyimde bikaç düşürüyüm be olmaz mı hacı be zaten abazayım lütfen bu abazalığımı alın bak iyi partner olurum iyi profilli partner olurum noluyo lan blogger bitti yaza yaza yaz geldi derelere kaz geldi arkadaşlar engel olamıyorum aklıma ne geliyosa yazıyorum bak hızlı yazınca transa giriyorum uyarıyorum sana hemşerum diyrum bak iltifat edeyrum uyarıyorum he lan tila tequila Allah belanı vermesin şimdi bunu okuyan ve o programı izleyip tilanın hayranı olan kız varsa ikimizde aynı duyguları paylaşıyoruz ama ben bir erkek olarak artık bitirebilirim heralde bukadar okumaya dayanan varsa ismide verdim heh hadi bitiriyim be hacı içimde hiçbişey kalmadı sktr git be piskolojik deli en son nerde nokta yazmıştın bak aklıma yeni bi uygulama geldi yavaş yavaş bu blogu yeni uygulamalarla geliştircem mesela siktir demek ayıp ya çocuk falan giriyordur siktir yerine sktr yazıncada çok belli olduu içun skr yazıyım veya stkr yazıyım okuyan okuyucular anlasın sadece bana özel okuyucularım şahane şimdi kaydet silinir milinir bakın ben ne kadar doğalım sizden biriyim öf ulan yazmaktan yorulunur mu yazmaktan yoruldum şerefsizim yazdıklarımın boyutuna şöyle bir bakınca harbiden ne kadar piskolojik deli olduğumu anladım halletmem gereken problenlerim var imdat söz fatoda söz fatoda değil bende hadi bi espriyle bitiyiyimde biraz yüzünüzde gülücük olsun ve artık bu noktadan sonra yazı iyce kopuyo okuyanlar beni ciddiye almıyo ulan bundan yazar olmak diyo ve duygusuna kapılıyo son öldürücü kelime yüzünüzde güller açılsın fato fato fato söz fatoda kurtar bizi fato can hadi size biraz daha gülüş bağışlıyım ya arkadaşlar lütfen ya yazmayı bırakamıyorum yapıştım sanki tam bırakmıştım düzeltmeye girince yeniden tutuldum aynı hani dilin buzluğa yapışması gibi birinin başına böyle vahim bi durum gelmişti benmiydim lan o hatta bir keredede bir kadınla bir erkek sevişirken o halde kalmışlar o halde doktora falan gitmişler neyse bi daha yazıyı düzeltmeye girersen öldürürüm seni gastemi lan bu sanki yayına hazırlıyo son baskı falan düzelt microsoft office ne lan ben türkçe yazcam mikrosoft ofis bu arada mikrosoft türk gazetelerinede reklam vermeye başlamış iyimi ben nasıl bitircem şimdi nerde bitircem yazı yazan birinin problemidir heralde nerde bitirceğini şaşırmak nerde bitireceğini bilememek bende şu an o haldeyim veya parmaklarım transa girdi kendi yazıyo veya üffffff kendime geldim keşke telepatiyle kursamda yazsa arkadaşlar bu yazının bitmesi için üç kere içinizden bırak bırak bırak deyin söz bırakcam ama parmaklarım yapıştı parmaklarıma kuvvet nasıl dayandınızda okudunuz bukadar parmaklarım yapıştı hadi şöyle yapalım mı hani bi radyocu 63 günmü ne hiç durmadan radyo programı yapmış bende öyle yazsam valla bu kilitlenmeyle inanın bende o kadar yazabilirim çünkü benim şu an yaptığım yazmak değil saniye saniye düşünmek ve yaşamak yani şu an hayatta bu yazıların içinde yaşıyorum saniye saniye yani yazmıyorum aynı matrix gibi hoca çaktınmı ya yeter ya bırakmak istiyorum lütfen bu bi hayal mi bu hayal mi ya lütfen artık bıraktım valla söz ya inanın şeyi çıktı ama bırakamıyorum heralde şu an piskolojik bir kriz geçiriyorum belki bu yazı tvlerede çıkar haberlerede meşur olurum çocuk yazı yazarken piskolojik krize girdi ve durmadan yazdı ve bırakamadı.
arkadaşlar şaşa bi yana yazmayı bıraktım hani lan ne bırakması hala yazıyorum Allahım kurtaramıyorum parmaklarımı neyse olay şu şöyle yapmayı düşünüyorum her cumartesi bu yazının devamında yazcam bir sene boyunca ve bu yazı dünyanın en büyük yazısı olcak ohh bee rahatladım bu arada ben yazdıklarımı hiç okumam onuda söyliyim yani bu blogu dört senedir yazdığım halde hiç okumadım çok az yok denecek kadr ufacık minnacık bir mikroskopik parçadünyadaki yani uzaydaki yeter llan Allah'ından bul bi skr gt.

ya arkadaşlar çok üzgünüm korktuğum başıma geldi bu yazının devamında upupuzun yine yazmıştım ama bu saalak google blogger server internal error falan yazdı yazı uçtu yani biriniz beddua mı etti lan ne istediniz benim güzel yazımdan neyse yaa morelim çok bozuk yeniden yazcam onu esprili bir dille yazmıştım ama uçtu bu sefer çok ciddi yazcam adeta bir çocuğumu kaybettim yazılarım yazılarım benim yazılarımı çok seviyorum onlarsız yapamam üff yaaa gel de yeniden yaz aşaaada annem o yazıyı yazdığımı okusaydı benimle gurur duyuardı aslında duyardı ama bunu bilerek yazdım yoksa bunu parantez içindemi belirtmeliydim parantez içine sıkışcak kadar değilim lan benim benim dünyam free kural tanımam Allah'ın kuralları hariç gerçi onlarıda pek yaptığım yok ama ilerde yapcam tabii hep insan olarak ileriye atarız ya ya hani içinizden biridir ya ya o da insandır ya hani hani ufacık minicik bişey hahahaa ne anlatıyorum olm bırak dalgayı git yazını yaz üfff yaa çok tembelim kim yazcak zar zor yazdığım uzun yazı yaptığım bişeyi yeniden yapmak çok zoruma geliyo çok tembelim acaba tıp literatüresinde bunu engelleyen bi hap varmıdır bu arada dünyanın sonuna yaklaştığımız için kıyamet alametlerinden biri ya ben böyle yazsam kimin umrumda artık içe dönmeye başlıycağımızı ve ilaç yerine çözümü kendi içimizde arayıp ne denirdi lan ona yardımcı tıp üçüncü bişey yani bu güçler nlp içe dönüş bio enerji bitkiler falan şimdilerde olduğu gibi artık ilaçların kimyasalları vücudumuzda birikmeyecek bunuda ayrı bi konuda anlatıyım ben en iyisi.

*hani bu işareti bi yerde görmüştünüz bakın nlp yaptım size nlp değildi lan subliminal message falan Arkadaşlar bazı yazılarda çok ince ayrıntılar vardır sadece zekii insanlar farkeder mesela en yukarda bu kırmızı işaretin olduğu yerde ama en yukarda insanlara aptal muamelesi yapma lan dügmeli den sonra yazılan düğmeli yani şapkası var yani yumusak ge mehmet ali erbil yani ğ yani modern bi ge yaa okurken g diyceksiniz yazarken ge diyceksiniz çünkü yazarken g okurken ge okunuşu ge çünkü ama yazıda yazarken g anlaşıldımı anacııımmmm eger düğmelideki ğ yi farkedip espriyi kaptıysanız siz zeki insansınız al işte size beleş test ben daha napıyım abi bloggercilikte hizmeti ayağınıza getirdik aştık artık bu arada bu test rastlantı eseri bulundu şimdi farkettim silinen yazı bundan uzundu tabii acaba ordaki esprileri yeniden mi yapsam kısa kısa yazcam şunlardı Allahımmmmmm güya bırakmıştım düzelte tıklayınca bunu yazmak için yeniden başladım falan yok yaaa aynı havayı yapamıyorum yani bir espriyi tekrar yazamıyorum o anki gibi naturel olcak itfaiye itfaiye falan demiştim sonra edebiyattan girdim şeb i aruz mahlas falan ulan gerçekten çok ciddi şeyler yazmıştım ya neyse onuda artık başka bi konuda yazarım yaa okudukça gerçekten acaba yazsam mı yoksa yukarda yeni açacağım bi konudamı bahsetsem acaba dandik olurda giren ilk onu okuyupta bu blog dandikmiş deyipte çıkar mı acaba acaba hadi size bi iyilik yapcam ve o yazının aynısını yukarda yeni bir konu açıp yeniden yazcam bu kıyağımı unutmayın anacıımmmm veya yapsam mı acaba ya tam kararsızım.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara