kalbmi kesip önüne koydum

on Cumartesi, Mart 21, 2009
*kalbimi kesip önüne koydum lan hayırsız sana yetmedi sevdim sevdim sevdim sana taptım be Allah belanı versin Allah seni kahretsin Allah seni öldürsün yaaarrr hayatımı sen mafettin acımadın sen yok ettin iki gözünde körolsun öl geber daha bu manyak herifin nasıl şarkıları vardı yaaa araştırcam ben araştırmacı yazar Tanrı Tanıbozar hahahaa uydu uydu itiraf ett burda kesiyorum bebegim

bana gelen sana gelsin : abi bu nasıl bi piskopat heriftir ya insan sevdiine böyle der mi uçmuş lan bu eroin içmiş tiner çekip bu şarkıyı yazmış ya da kolonya içmiş bak bulcam abi içime dert oldu bunun başka şarkılarıda var hemen google yapıyım bebegim yar gitme yararım seni yar falan filan heh ya arkadaşlar çok özür diliyorum bu pezevengin yazdığı bir şarkı daha al şok olacaksınız herif ruh hastası ya bi kadına bukadar laf söylüyosun ve o kadınlar seni çok seviyo senin albümünü dinliyo
http://www.gulum.net/sarki-sozleri/bolumler.php?op=goster&id=11334 sarkıcılık bukadar ayaga düşmüş işte ünlü olabilmek için herif kıçından ne kadar kelime gelirse yazmış isyanım var laannn heh ya o ünlü şarkısı canın cıksın insafsız insanların canının bokunu ye e mi şerefsiz annen sana hiç öğütlemedimi aslında bu yazının başlığı şu olsaydı onun değil senin allah belanı versin.
bu herif çok ciddiyim yakında ananı sikiyimmm insafsııızzzzz diye şarkı yapmazsa ben neyim tabii birkaç yüz yıl sonra yaşarsa.

*Not : Bu yazılar hiç kimseye ithaf edilmemiştir bir lisansı veya tescili yoktur alınabilir çalınabilir serbesttir kapak altında tescilli yazı yoktur veya bu şişe tescilli değildir copyrigihit bana aittir maahh okan bayülgen taklit ettim ayrıca bakarken birazda ekşi sözlük taklidi olmuş bugün ekşi sözlükten gelicek misafirlermize hediye olsun efenim kola çay ne içerdiniz? maah cybersonic otomadik dans muv yur back muv your right yeeeaaaa baby.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara