ya beduk ben sana yazmıyımda kime yazıyım

on Cumartesi, Mart 21, 2009
herif uçtu ya kendini aştı resmen hele son bombası piyasaya bomba gibi düştü automatik ama içkiyle gitmiyo dün gecemi mafetti gördügünüz gibi hala etkisindeyim orda burda yazılara bundan yazıp dalga geciyorum ama fecii bir sarkı ya inanamıyorum elinde bir gitarla son sigaramdan nasıl buralara geldin bu herifin içinde bu yetenek var abi önce fighclup tarzı sarkısı ve süper klibi ayrıca dans edisi cok rezil ama sevimli ama ayrı bir hava var hele salak gibi bir dans edisi var automatikte de klibin son anında yapıyo beşe atıyorum abi sonra heart breaker kalbmin tamam mıııı kalbimin acısını çektiğim bu günlerde adeta benim bi parçam oldu kauşamadığım aşkımın resmine bakıp bakıp bu heart breaker şarkısını dinliyip dinliyip sahile vurup vurup olduğum çok olmuştur automatik saybır sonik am movingback and movinfort movin back end movin fort dans automatik get readyfor demapppp öle bişey diyo yok abi kurtulamıyorum bu şarkının etkisinden lanet olsun öldürün beniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii eger yoksa hala mutlaka indirip klasörünüze koyun koyun gibi gezmeyin ne demişler son sözümle bitiriyorum anacım bi yazı daha ne kadar rezilleştirilebilir dance automatik - like beduk listen up movin your kıc anacııımmmm.
piskoterapik manyak sonik
hadin kapın sahin dogan marka arabanızı verin bu sarkıyı basa son ses kırolar kafanızı sallamayı unutmayın etrafı rahatsız edin etraf yerinden oynasın yer yerinden oynasın çıldırır gibi adeta çıldırın lan slazengır kışkırtııııııı kafa sallamayı unumayın camdan dışarı bakarak hahahaaa kendimle eğleniyorum canım noldu zorunamı gitti boruna gidebilir zoruna gidenin borusuna gidebilir şafak bilmem kaç and dans automatik.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara