neler üretilebilir

on Cumartesi, Mart 21, 2009
dans automatik hypersonik very galactic süslümatik inter galactic tıkandım vıyhhhhhh dığandım ouyomedik elektronik saybırsonic cybersonicgalaktik hipergalaktik hiper vibratic hyper kablosuz ağ bağlantısına ne deniyodu ya hyper terminalic vs and again cybersonic saybırsonik matrixik matriksik matrisik sık sık az daha konu çıkcak automatik bu çok tuhaf araştırılabilir bi kelime çünkü herşey automatikte kitleniyo ve hep başa dönüyo make your dance i'M movinback and movinfort öpüyorum beduk seni alnından saygılar abi hiç bozulma böyle devam bi de böle havalı bi hal vardır ek takıntısı gibi kelime takıntısı bu çocuğun bişeyi var abiii bu çocuğun bi derdi var anlatıcak bişeyi var içinden çıkıcak(bu çocuk ben).

(başarısız bi konu denemesi herzaman yüzsüz gibi başarılı olmuş gibi bitirilir ya öyle bi tad verdi bu yazı bitiremedim başaramadım çaktırmadan başarmış gibi itirdim ama içimde bu konunun mahkemesini yapabilecekmiydim mahkemesini kurabilecekmiydim bi hakim üc savcı ve milleti içeriye çağıran kişiye ne deniyodu ya neyse sizi benim masal dünyama davet ediyorum gelirmisiniz gelirsiniz gelirsiniz dans ederiz dans automatik hiper galaktik very fantastic aaa buldum very fantastic movin back movinfront.)

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara