on Pazartesi, Mart 23, 2009
kaptanın seyir defteri mart 2005 saat 1e yaklaşıyo ve ben ne yapcağımı bilmiyorum yatıp yarın iş mi arıyım yoksa geceyi biraz daha uzatıyımda iş aramaktan vazmı geçiyim kafamda bisürü soru işareti var dünkü yazımda laptopun ısınmasına laf atmıştım ama şimdi çok işime yaradı nankörlük etmişim evdekiler yattı ve sobayı kapattılar aynı işi yaptıklarında çoğul kişiydiler içersi soğudu ama laptopun ısınmasıyla dizimi ısıttığım için ısınıyorum evet itiraf ediyorum ben çok kayık bir adamım bazen gerçeklerle yüzleşemiyoruz galiba hatta insanlarla hiç yüzleşemiyoruz insanlardan nedense korkuyoruz sanki onlar bizi yermiş gib ama gerçekten bu böyle ama bunu eksik yönlerimizde hissediyoruz ve bunu söküp atamıyoruz içimizden ne yaparsak yapalım ha yoga yaparız veya bio enerji falan çakralarımızı açtırrız nlp yaparız hipnoz ettiriz kendimizi tamamen ruhsal barışıklığı yakalarız o ayrı zaten artık yavas yavas dünyanın son zamanlarına girdiğimiz söylendiği iin yavaş yavaş bir içe dönüş olacağı söylenmiştir bu yıllarda ve ilerki yıllarda tıpta ve insanlarda

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara