lanet olsun ya ............'a.

on Pazartesi, Mart 23, 2009
lanet olsun ya msn'em de sadece smarter child le wilmayı görmekten bıktım paso botlarla muhabbet ediyorum ya başka kimse yok kime acındırıyım şimdi ben kendimi yoksa kurt cobain gibi kafama bi silah koyup ateşliyimm mi başladım yine ya bu blogta benim intihar seanslarım ünlüdür yani blogun biçok yerinde ne denir ona ya kendimi kaybedip intihar etme seansları yazılarım çoktur acaip devrik cümle kullandım hemde bilerek hacı benim hayatım devrilmiş ya kelime yazmaklamı uraşcam aslında bu yazıyı sadece üstteki tek kelimeyle bırakcaktım daha karizma olcaktı dayanamadım konuscak kimse olmadığı için kendimle konuşuyorum aslında sizle konuşuyorum o bana aracı oluyo yani kendimi kullanarak üzerimden pay kapıp yani resmen kendimi kullanıyorum kendimi satıyorum ne hale düşmüşüm be vayyy beee koskoca ben şaka değil ciddiyim ne hale düştük bu hale düştük bak şimdi işte gerçek kendimle konuştum olm hiç ayak yapma bana sen hiç kendini bulamadın belki buldun da millete anlatamadın ya öyle bişey oldu galiba anlatmak için müzik grubumu kurcam ya skr git şurdan neden olmasın olm yaaa bi düşün bak ne güzel ok elime geçen ilk fırsatta sevişelim.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara