laptop bizi güç kaynağı olarak mı kullanıyor

on Pazar, Mart 22, 2009
bugün pazar sabah kalktım daha ben sabah 11:30 da uyurken annem içeri daldı ve çoraplarımı alıp çamaşır makinesine götürdü tabii ben uyndım bu kadar geç kalkma sebebim cumartesi gecesi disko kralı izlememden kaynak neyse onu ayrı konuda gircem ben bir yeni laptop kullanıcısıyım hep masaüstüm olduğu için hiç ihtiyacım yoktu neyse ya bu laptopun altı o kadar çok ısınıyoki ayaklarım çıplak tabii çorapsız bende üşendim akşama kadar çorap giymedim karizma olcak ya ayaklarım üşüdü arkadaş bende laptopu ters yatırdım ve ayaklarımı o ısınan yere koyup ısıttım pratik çözümler bulmakta insanın üstüne yoktur çok işime yaradı lakin bu sıcaklık yüzünden laptopu dizde kullanmak ne mümkün yarım saat sonra sıcaklıyosunuz ve içinizi bir sıkıntı basıyo yani bu bizi güç kaynağı olarakmı kullanıyo nedir yaa şikayetciyim ama madem ısınıyo niye yaptınız lan bu makineyi altına bi buz koysaydınız ya veya onun gibi binşey 2009 yılındayız teknoloji bukadar ilerlemedimi ya arkadaş ben vücudumu dondurup 2100lü yıllara uzanmayı düşünüyom hayal mi bu ya bu bi hayal mi.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara