şokenzi

on Pazar, Mart 22, 2009
bilader bu ne hız ya bi amerikan green card servisine basvurdum belki bi sans kura mura gideriz kurtuluruz diye baktım benden para istiyolar vazgectim cebimi yazmıstım aradan on dakka gecti bi özel numara zibidi gay kılıklı bi amerikan herif helo melo falan ben şokenzi oldum tabi yes mes buyrun dedim biseyler söyledi ben tabii anlamadım aaaa maaaaa basta direk aklıma yok ben istemiyorum demek geldi no i dont want to dedim aklıma katılmak kelimesi gelmedi neyse bu bana sordu can yuu speak english ben de dedim a little ok ben sana mail göndercem dedi bye dedi ben de thanks bye dedim ama acaip tırstım acaba bi dümenemi düstük tel faturası bizemi girdi yoksa bu herifler beni bi ağamı sürüklüyo bu kadar çabuk araması tırsıttı beni i'm thirsty.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara