aslında sex yapmadan aşk olur bu kanıtlandı

on Perşembe, Nisan 30, 2009
mesela nasıl kız arkadaşınız falan yok hiç te evlenmediniz sapsınız yaşınız belli bir kemale erdi fazla aklınızda abartmayın 30 veya altı falan bunu yine hatırlayın kız arkadaşınız yok yani sevgiliniz yok ama internetten konuşmakta hoşlandığınız bir karşı cinsle konuşuyorsunuz her akşam mesela bir ikinci hayat aracılığıyla dans ediyorsunuz falan ama o sizi oyalıyo böyle bişey onla hiç sex düşünmüyosunuz ben ipucunu verdim iyisimi gerisini herkes kendi aklıyla düşünüp bulsun ben aklınızda bi ışık yaktım hadi evlatlarım şimdi koşun koyulun yola aşka doğru koşun bu dünyada aşktan değerli şey yok yalnız dikkat edin karşılıksız aşka düşmeyin veya imkansız aşka sürünürsünüz hani Allah'ım şaştı diye bi laf var ya sizi Allah'ınız bile kurtaramaz ama sadece bu dünyada bazende mudahale eder tabii belki kurtarabilir çok şanslıysanız mesela piyangonun 70 milyonda size vurması gibi veya sayısalda 6yı tutturmanız gibi belkide başka hesapları vardır bilmiyorum belkide acı çekip bişeyler örenmeniz gerektiği gibi unutmayın dünyada her çektiğiniz acı size bişeyler öretir..

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara