balık yedim iğrençti

on Cuma, Nisan 17, 2009
palamut tu kendisi balık çiğ değil idi pişmiş ti lakin altındaki derisi biraz çiğdi böğğğğğğğ ve benim et yiyememe alışkanlığım var üst tarafı pişmiş olduğundan hepsini yedim lakin derisi yüzünden bir an canlı balık yiyomuş hissine kapıldım ve şu anda midem bulanıyo hep sabah programlarında ahkam kesen doktorlar ve aptalca sabah programları yüzünden yok çok pişmiş zararlıymış yok yağda balık kızartmak patates kızartmak zararlıymış kanser yapıyomuş sizin yüzünüzden 2 senedir balık kızartması ve patates kızartması yiyemiyorum çünkü evde yemekleri annem yapıyoirenç programlar seda sayan artık emekli ol esra ceyhan artık emekli ol hele çağla şıkel alişan uyuz ikilisi emekli olun petek dinçöz sen kal ahahahaha.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara