eğer varsa

on Cumartesi, Nisan 04, 2009
bir kelebek olmak istiyorum uçmak çiçekleri koklamak bu dünyanın acılarını çekmemek istiyorum ömrüm üç gün olsada o üç günü doya doya yaşamak sanki bir insan ömrünün acılarla dolu 70 yılı gibi bir kelebek olmak istiyorum sadece. kelebeklerle ilgili ne kadar şey yazılabilir ki bukadar bunların yaptığı şey ordan oraya uçmak ve çiçek koklamak birde ölmek o kötü sonu hiç düşünmek istemiyorum çünkü bende kelebek olmak istiyorum sadece mutluca bir üç gün yaşamak bir kelebek olmak istiyorum.

Tanrı'nın yanında mutluluğa boğulacak bir yer varmıdır sadece mutluluğa oraya şerefe sadece oraya eğer varsa.

Bu yazının yazımında arkada gizli kahramanın katty pery'nin one of the boys şarkısının ilham olduğu düşünülmektedir dinleyenlere hitab olunur.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara