saygılar sevgiler canlarım benim

on Cumartesi, Nisan 04, 2009
arkadaslar sizin için siteye müzik eklemeye uraşıyorum ve bütün günümü yedi beaaa gerçi dün geç yatıp saat ikide kalktım ama günüm finish ti zaten uzun zamandır yaklaşık bir iki sene bu işlerle uraşmadığım için herşeyi unutmuşum ya müzik yükleyip burda dinletebileceğim bi flash site ismi verin ne olur bütün günüm mafoldu bee radio blog olayına girdim ama tırstım o beni saatlerce uraştırcak ama ilerde yapmayı düşünüyom şimdilik basit bişey olsun bir de birkaç kod koycam siteye eğer üşenmezde bir kod sitesine girersem hayatta şu anda en son yapacağım şey bu blog için uraşmak yazı yazmaktan başka bişey bilmiyorum beni sizler varettiniz saolun yan tarafta hala başarısız bir iki muzik denemesi gorebilirsiniz eğer hala siteye girdiğinizde hemen çalmaya başlayan bir şarkı koymadıysam.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara