burhan altıntop

on Perşembe, Nisan 30, 2009
peki gündüz açık bar yok mu mesela böyle ümitsiz kadınların arkadaş aradığı bir yer yani benim kadar kültürlü olmasına gerek yok ilkokul mezunu bile olur yani benim gözümde yani yaş aralığıda önemli değil 18 den başlar 55-60 yani kalitesine bağlı 80 e kadar gider yani olum çirkinde olsa olur seçici değilim yani şu anda ben lan kadın olsun yeter nefes alsın yeter ya nolur ya
serkan mı 80lerde çocuk olan şebnem ferah hayranı bıyıklı idari müdürleri grubuna davet ediyi aman ne biçim bi grup ya lan serkan hemen yazıyorum istemiyorum dedim ya anlasana dansöz falan gönderme kimsin ulan sen kimsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin evet owh kız düştü bayada bi güzelde bi kızmış bu fotograflar ay ay ay bi de ilkokul arkadaşım mı çıktı ya bu özlem hemen öpüşmemiz lazım bende seni çok seviyorum yazar
tanrıverdi kız buldum vallaha kız buldum böyle kolları olan bacakları olan böyle bayaa normal bir kız ya buldum olum ben şimdi onla buluşcam bağladım işi hee façabuktan hemde genç ya 27 yaşında ilkokul arkadaşımmış ya la
ya sen ne kadar böyle kıskançsın ya lütfen ama güzel bir parça düşüremedim diye başkalarının işleride kötü gitsin istiyosun kesat gitsin istiyosun ya cem
yok lan kız ya kız özlem adı belliki beni başka biri sandı bende hiç bozmayıp o anda randevu verdim yani aslında ben onu aldatıyorum nasıl bir adamım ben bir insanı alıp sulu alıp susuz getirebiliyorum değişik manevralar yapabiliyorum ilişki adına yapabiliyorum vay anasını bana bundan sonra donjuan burhan demelisiniz
ee şey muhallebicide buluşcam benim %30 indirimim var ondan yararlanmayı düşünüyorum hadi görüşürük.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara