efenim şöyle bi olay düşünüyorum

on Salı, Nisan 07, 2009
ama sadece daha düşünme aşamasında bir portatif yani hani daha test için yapılmış daha üretime geçmemiş o ilk yapılana ne deniyodu yaa heh prototip ne acayip kelime yaa polisle taramalı tüfegin karışımı gibi protototototip şimdi olay şu arkadaşlar bence Tanrı insanların mutlaka bir çift olmasını istememiştir yalnızlık Allah'a mahsusdur kelimesi yanlış bence bugün bunu çürütcez neden derseniz burda okan bayülgenin reklamındaki gibi ben buldum ben buldum demek geliyo içimden içimden şehirler geçiyo her durakta duruyor inmiyorsun seni en sıcak ben öperdim kimbilir ama sen bilmiyorsun olay şu abiciim hani bizi hep korkuturlar ya Allah bizi evlenip çoluk çocuğa kavuşalım diye göndermiş evlenmemek günah falan başta yanlış abicim evlenip sonra anlaşamayıp ayrılan sonra hayatının sonuna kadar yalnız yaşayan başörtülü kadınlarda var gerçi şimdi çöpçatan programları var tvlerde bir de internet var artık bekar kalmıyolar ama olayımıza yani habitatımıza dönersek ya ben çok küçükken ilkokula gidiyorken galiba bir ara bu Habitat davası vardı ya neymiş Habitat geliyomuş falan okullar çabuk tatil edilmişti ne işe yaramıştı o yaz paso gezmiştik zaten ülkede en başından en sonuna kadar anlayış hep eğitimden kaçmak ya neyse tabii kaçar efenim ezbercilik yaptırıyosunuz kim ne anlar bugün ortaokulda lisede okuduğumuz tarih kimin kafasında var görüntülü anlatım felan yapın ayrıca bence her okulda nasıl gerçek hayatta yaşam koçları var bence okullarda da insanları gaza getircek lise son sınıfta gaza getirip ders çalışıp sınava hazırlanmaya yönlendircek yaşam koçları olmalı ve devlet karşılamalı onlar zaman zaman ders verip gençlerimize okuma aşılamalı sonra verilsin parlar dersaneye bayılsın paralar dersaneye evde yiycek bişey yok hoopp dersaneye patronlar cukka cukka dım tıs dım tıs ben bu olaya eski çalıştığım yerde farkına vardım patron bir hanfendiydi ve kendini manyak geliştirmişti resmen nirvanaya uçmuştu bu kadın neyse bir gelirdi bizle bir on bes dakka toplantı Allahım öyle bir gaz verirdi roket olur uçardık uzaya şerefsizim okullarda da böyle şeyler olması lazım bence ama gelişmemiş modern bir anlayış okullarda olmadığı için maalesef yok anca böyle biz söyleyince yarın bende gitsem bu ülkeden beyin göçü olsa nolcak efenim bi fransa bana parayı bassa beni kendi ülkesine çağırsa süper beyin olarak nolcak Türkiye'nin hali efenim bu hani şu reklamdaki çocuğu bir cambridgeden birde başka bir yerden çaarıyolar sonra ikisinede yazılıyo biri öğrenci biri sabahçı olarak birde ubutu nebutu vardı o reklama benzedi ay ne güzel laptopun tuşlara bastıkça telli çalgı edasında gitar edasında sesler çıkarıyo yazışımın önüne pc klavyesi bile eğiliyo ve ahenkli sesler çıkarıyo yurttan ahenkli sesler korosu şerefsizim neyse bu arada blogta sadece Türkiye'nin baş harfini büyük diğer ülkelerinkini küçük yazmaya karar verdim içimdeki ülke sevdamdan neyse acayip şaştık ne anlatıyoduk ya he hemen olaya dönelim ve özünü anlatalım dallandırırıp budaklandırmayalım zaten yeterince dallandırıp budaklandırdık öf be kardeşim bukadar saçmalamaylada bukadar ciddi bir konuya girilmezki bir en başı okuyum yani açıkcası bence Tanrı'mız illa biriyle evlenmemizi istemiyo neden derseniz insanlara kendilerini tatmin etme gücü vermiş ney derseniz mastırbasyon mesela bir erkek kendini çok güzel cinsel yönden tatmin ediyo 31 çekerek bu blogta 31 e neden 31 dendiğinin yazısıda var araştırırsanız ecded fln dı öyle bişey neyse aynı şeyi kadınlarada vermiş onlarda kendilerini masturbasyon yaparak tatmin edebiliyolar hatta muz falan hıyar olayına girebiliyolar oraya bişey sokarak tatmin etmek için bu arada hep insanlık tarihinde erkek kelimesinin karşılığı bir muamma efenim erkek kelimesinin karşılığı kadın mı yoksa kız mı hangini yazcaz muamma kesin bilinmeyen bişey sonuç itibariyle işn özünü anladınız illa yalnız kalmamamızı istese bize böyle bir güç vermezdi hatta biraz daha ileri gidiyorum sırf yalnızlıklar için bence mastırbasyon olayını bize verdi hiç yalnız kalmamamızı isteseydi bunu bize vermezdi bizde koyun gibi mecbur evlenmek zorunda kalırdık efenim aklınızdaki bir soru işaretini daha çözdüm saolun varolun teveccühünüz sizlere layık olmaya çalışacağım bu kelimeyi yazarken gözlerimin önüne kemal sunal geliyo teşekkürler zaten ben onu düşünerek yazıyorum.
bu yazı gecenin bir saatinde girildi bloga sırf benim okumam için ve geri çıkarıldı yani sadece o saatlerde girebilenler okudu akşama doğru tekrar konulcak beklemede yani şu an fırında sıcak sıcak duruyo akşama doğru sıcak sıcak cıkcak efenim siz sıcak ekmek gibi yeyin diye.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara