kız olmak istiyorum

on Salı, Nisan 07, 2009
kız olmak istiyorum çünkü kızlar birisiyle kavga ettiği zaman veya hoşlanmadığı zaman yüzüne karşı senden nferet ediyorum o ortamdan kaçabilir veya terkedebilir böylece kısaca kestirip atabilir ama bir erkek bunu asla yapamaz çünkü erkek yaptığı zaman uymaz çok hafif kalır yapamaz bu taktik çok işe yarar mesela babanız istemediğiniz bişey yaptı ve çok kızdınız sadece yapmanız gereken karşısına çıkıp senden nefret ediyorum diyip arkanızı dönüp uzaklaşmanızdır babanız hatayı anlar ve düzeltir bir de makyaj yapabiliyosunuz biz yapamıyoruz bir de saçınızı boyatabiliyosunuz biz birer erkek olarak boyatamıyoruz haa boyatanlar var siyah kahverengi gibi belli olmayan renler hiç ciciv sarısına boyanmış bi erkek gördünüz mü var ama çok ender kaçtım.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara