moralman

on Perşembe, Nisan 16, 2009
morelman çöküntüdeyim depresyondayım falan yani kendimi biraz kasıyım bakalım neler çıkcak insanın aklında hiçbişey yokken sadece bir başlıkla bişey yazması çok zor üstelik o başlık çok boşşa içi boş yani buyur işte burda tıkandım şimdi ittir bakalım koç yazcak bişeyler bul aslında prototipte bisürü hazır yazılmıs bitmis veya kafamda yazılmıs bitmis konu var ama blog düzeni için hepsini koyamıyorum görüntü kirlilii yapıyo hala acemice yazmaktan kurtulamadım ya sankı sabah kalkmışım herşey boş bir kahvaltı yapmışım ama herşey hala boş hayat boş be abim benim ne günahım var yine bir yazıyla yola koyulduk yavas yavaş bişeyler çıkmaya başladı vıyhh dığandım iyimi şu madonnadan başlayalım demek ki insan 45 yaşından sonra hiç sexi olmuyomuş karı plastik gibi olmuş ne kadar orasını burasını açsa hiç sexi gelmiyo bana plastik gibi bişey gibi geliyo sonra sonrası ok ne sonrası biti hahahaa ama nası kestirip attım işte böyle o yee bu aralar tarzımı kaybettiğim doğru ama geri kazancam bir haftadır tarzımı kaybettim biraz burnum büyüdü yanlış yolara saptım şimdi acısını çekiyorum ya çok hassas biriyim ufacık yanlış bişey olsun gidişatta hemen kabuğuma çekiliyorum ve yazamıyorum yazmak istemiyor canım belkide hiç yazmasam daha iyi nasıl duygu sömürüsü ama olm kendini toparlaman lazım çakal bun çin (bunun için) bir ara üç gün yazmaya ara vermek istedim ama cesaret edemedim blogun eski haline dönmesi için işte böyle işte böyle.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara