Tanrı'ya&Sevgiliy'e..

on Perşembe, Nisan 16, 2009
Tanrım sana bisey borcluyum ama ne oldugu aklıma gelmiyo sana sükran borcluyum beni süründürdüğün için sevgilim sana müteşekkürüm beni öldürdüğün için şaka diyorum tabi konu bu değil aşağıda.

ölmek istiyorum neden bilmiyorum kendimi ölümün sessiz huzurlulugunda bulmak istiyorum sensiz ölmek istiyorum sen gelme sakın duygularımı kabartma sevgilim sakın gelme sana kavuşamamak benim için = ölüm zaten yaşıyorumda denilmez ya herşey yarım vücudum yarım çünkü kalbimin yarısı sende yarısını parçaladın gittin artık bu hayat bana acı vermeye başladı sensiz onun için ölmek istiyorum yaşamamın pek bir anlamı kalmadı sensiz güzelim hayatımın yarısını aldın götürdün neden yaptın bilmiyorum demek ki bu hayatta kavuşamıycakmışız kalbim acıyor geride bıraktığın tek şey, kalp acısı kalbimin yarısını aldın yinede kalbimin acısını hissedebiliyorum elimden fazla bişey gelmiyor çaresizlik böyle bir şey gerçek aşk aslında acıymış bunu anladım gözlerini özledim artık kalbim yoruldu vücudum yoruldu taşıyamıyorum sensiz taşımak benim için büyük bir zorluk bu kalbi beraber taşımamız gerekti nerden Tanrı seni karşıma çıkardı kendi kendime yavaş yavaş intihar ediyorum kendi kendimi yavaş yavaş öldürüyorum sensiz bu hayat yaşamamakmış öğrendim keşke karşıma çıkmasaydın çok isterdim böyle bir acıyla terbiye olmaz yavaş yavaş ölüyorum gözlerine bir kez baktığımda içimde çok şeyler çarpışcak anlamsız düşünceler birbirine vurcak katilim oluyorsun avaş yavaş sen bilmesende umarım Tanrı sana günah yazmaz her ne olurs aolsun kılına zarar gelmesine dayanamam çünkü ben seni sevdim herzaman benim için ayrı özel olcaksın kollarında ölmek istiyoru kucağında sadece ama sana kavuşamıyacağımı bile bile bari son kez ölümün huzurunda kollarında ölmek istiyorum kucağında aşkım seni hala seviyorum kahretsin aklımdasın ve sen bunun farkındasın.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara