nirvana dinliyorum kanımda var

on Çarşamba, Nisan 29, 2009
nirvana dinliyorum kanımda damarımın altında akıyor geziniyor salınıyor bütün vücudumu baştan başa ayaklarımdan beynime kadar sürekli hareket halinde herzaman heryerde heryerimde geziyor geziniyor çok hareketli hiç durmuyor tenimin altında hissediyorum o gücü beniiim içimde hep benle beraber başkalarından farklıyım yürüyen bir androit gibiyim o hep içimde tarifsiz bi biçimde hahahaa :D beni düşündürüyor beni yürütüyor beni konuşturuyor hissediyorum onu kanımın içinde beni sarhoş ediyor her daima onunla hayat hep maximumda o benim için herşey ben oyum o ben niranaya ulaşmak istiyorum hemde şimdi zaten hayatta hep nirvanaya ulaşmış dolaşıyorum hep onun sayesinde konuşurken yürürken hareket ederken düşünürken ken ken yapabilirken yaparken atlarken koşarken zıplarken düşünürken bişeyler yaparken biriyle arkadaş olurken biriyle konuşurken hareket ederken davranırken kanımda vücudumda geziyor hissediyorum o güç benle ben nirvanaya ulaşmış ben onla vücudumuz karışmış ayrı bir kod olmuşuz beraber sevişirken öpüşürken hareket ederken beraber hayattan hem nefret ederken hem severken intiharı düşünürken.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara