ilk şarkı yazışım

on Cuma, Mayıs 01, 2009
şaka daha öncede bir iki defa yazdım hatta bu blogta paylaşım şarkı denemez tabiii

kırıklarını aldırdım kalbimin derimi çıkarttım astım fortmantoya aaaa büyük bir aşk acısından çıktım adeta bir daha girmiycem bu savaşa evet çünkü o benim ayağıma gelcek ben hiç yorulmuycammmm bu kez iyce araştırcam didik didik etcam çok dikkatli olcam gönül çelen gönül çelen aynı anda utanmadan senin neyine ulan birdaha birtane idare et kırcam kafanııııııı ıııı artık iki arkadaşa veya iki kardeşe yanaşmıycam çünkü ikisinide ayartıyorum elimde değil üstelik doğamda böyle birşey var kızlar düşüyor tek tek bana bazı kızlar çok gururlu tabikii sallamıyor aslında sallamıyor gözüksede içinden benimle dans ediyor gönül çelen gönül çelen haydaaaaa şarkının iyiki adı gönülçelen şarkı sözleri başka biyere kaydı evet dedi bende seni aldattım kızım akıllı konuş kırarım kafanıııı ıııı beni kimse aldatamaz anca ben aldatırım sende o çekicilik yok doğamda var benim heyvan evet o zaman skr git dedi dedim iyi bende gidiyorum başka bi kızaaa aaaa dedi lütfen gitme dizlerime kapandı kafasını sevdim okşadım allright tamam bebek dedim .

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara