benjamin

on Pazartesi, Haziran 08, 2009
evet ben kimim sacma yazi yazma ozelligine sahibim 4 senedir blogggerde yaziyorum hala hicbisey ogrenemedim yazma hakkinda hala ilk yazimdaki gibi acemiyim cunku hicbirseyi takmadan yaziyorum yazarken aklima bir gram bile bisey takmadan yaziyorum daha cok eglence icin yaziyorum hani su anda facebookta youtubede sanal kahramanlar cikti ya ercik veya facebookta asik kiz gibi ben sadece onlarin daha eski bir versiyonuyum ben sadece bir yaziyim aslinda yazi olarak varim matrix ekranindaki yazilar gibi where is neo? neo is died fuck off salak bu yaziyi boyle isyankar yazmamda britney spearstan womanizer dinlememe bagli olabilir cunku cok hizli isyankar bi sarki insani gunaha sokuyor canim tovbe estagnfurullah esta piti piti gulu guluuuuu benjminnnnn benjamiinnnnnn aslinda ben bi internet kahramaniyim galiba daha kahraman degilim bi bok degilim oylesine yaziyorum hayatla dalga gecmek icin potansiyel bi dalga birikimi varda naiyim ezigim reel hayatta insanlarla dalga gecemedigim icin hahahaa yle olmami isterdiniz degil mi ama oyle degilim gayette dalga gecebilirim belkide reel mi real mi hayatta yapamadiklarimi burda yapabilen bi ezigim kendime hakaret etmiyim oyle degilim kim cikardi lan bu reel sayilari denyo neden real degil onlar gercek degil mi matrix degil mi lan bu what is lan matrix?

kah kafam guzel yaziyorum kah kafam dalgali yaziyorum kah kendimdeyken yaziyorum ama yaziyorum abi anliyomusun derdimi ben bi piskopatim lan akil hastasiyim ya da fazla zekiyim sen fazla zeki bir insanla arkadas olmak istemezmiydin ben burdayim iste senin arkadasin kullan beni her turlu kullanilisina gelirim her turlu kullanmani yaparim kullanman geldiyse beni kullanabilirsin kocum aynen yengen bu da yaziysa bende gotum.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara