annem ve ben

on Çarşamba, Ekim 28, 2009
aslında bir erkegin icinde annesiyle ilgili bir kelime yazması cok tehlikeli birincisi hemen erkeklige sıgmaz anne cocugu süt cocugu vs olarak görülür delikanlı degildir ama her erkek bir anne cocugudur imaja zarar verir ikincisi yazıyı okuyan bicok kafadan yazan kisi aralarında annesine küfür ettiklerini düsünür yazmak istemez

hepimiz 1 anne cocugu oldugumuz gibi bende 1 anne cocuguyum

annem : oglum
ben : ne
annem : biseyler diyor ben müzikden duymuyorum
ben : ne
annem : başka bişey söylüyor
ben : az önce ne dedin duymadım
annem : bişeyler yemiyonmu kahvaltı yap
ben : yaparım saat bire dogru
ben : saatte bir olmus lan(kendi kendime)

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara