hıh(kunuşamıyorum vl.2 chorusx2)

on Çarşamba, Ekim 28, 2009
sazlıklardan havalanan
bir ördek gibi sesin
ürkek şaşkın kararsız
duyuyorum
ve sen bir gökkuşağı kadar
güzelsin
rengarenk ama sonra gidecek
görüyorum
ve ben yağmurlar altında
bir yolcu,
ıslak yorgun tutkulu
yürüyorum
sensiz
ben yolumu bulamam
haykırmak istiyorum
kunuşamıyorum kunuşamıyorum kunuşamıyorum
kunuşursam gözyaşlarım beni boğacak
biliyorum duyuyorum görüyorum
hıh
kunuşamıyorum
bu ayrılık akşamında
sen sustuğuma bak
konuşmaya gücüm yok
beni anla
söyleyemediklerimi
bakıp gözlerimden anla
herzaman yanımda kal
hiç bırakma
sensiz
ben yolumu bulamam
haykırmak istiyorum
kunuşamıyorum kunuşamıyorum kunuşamıyorum
kunuŞursam gözyaşlarım beni boğacak
biliyorum duyuyorum görüyorum
kunuşamıyorum

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara