ben istediğimi yaparım çünkü ben bu hayatta herşeyi hakediyorum

on Çarşamba, Ekim 28, 2009
inanın arkadaşlar ben istediğimi yaparım çünkü ben bu hayatta herşeyi hakediyorum mesela çok yakın komşumuzun kızıyla çıkıp ona her istediğimi yapabilirim seks konusundada bunada komşumuz kızmaz çünkü ben çok iyi bir insanım ve bu dünyada herşeyi hakediyorum bunun için kızmaz çünkü ben ne yapsam yeridir çünkü inanın kalbimden en ufak bir kötülük geçmiyor ve çok iyi biriyim onlarda bunun farkında bunun için ben dünyada istediğim herşeyi yapmayı hakediyorum yakamda bir rozetim var doğuştan çünkü ben çok iyi çok mükemmel biriyim bir gülüşüme bile komşular bitiyor tereyağ gibi eriyor çünkü benim çok iyi birisi olduğumu biliyorlar gerçektende öyleyim sizde benim gibi olun hakedin heralde dünyada tek bana bişey demezlerdi melek gibiyim.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara