sarhoşça yazılarımı isteyen el kaldırsın

on Çarşamba, Ekim 28, 2009
evet çılgın olup sarhoş yazılarımı bekliyosunuz dimi nefesinizi nefes alış verişinizi burdan duyar gibiyim belki bu ikimizin arasındaki bir bağlantı Allahım şimdiden saçmalamaya başladım düşününsene ilerlerde kimbilir neler vardır ahh çıldırıyorum bu duyguya anladınmı arkadaşım çıldırıyorum tek kelimeyle zıvanadan çıkıyorum özlemişim seni birtanem kendimden geçiyorum hadii bekliyorum hahaha yavaş yavaş geliyor sarhoş olunca bütün zincirlerimden kurtuluyorum öyle yazıyorum mesela aşşağıda çok cesurca yazılarım var mesela normalde öyle yazılar yazmaya cesaret edemezdim tabikii bu sarhoş olup sapıtmak değil gerçekten içimden gelen hissettiğim şeyler sarhoşken yazdığım bütün herşeyi kalbimdeki en ufak bulunan bir kötülükle yazmıyorum tamamen çok saf halde yüz derecede saf su gibi belkide bu yüzden cennetlik yazıyorum yani sarhoşken yazdığım yazılar cennetlik yazılar haydee bak gene sapıttım dahamı çok sarhoş yazımı istiyorsunuz o halde bir hesap açıcam ona para gönderin bu mesleği yaparken en lüks en pahalı en kafa yapan şeyleri kullanmaya hakkım var demi çünkü size hizmet ediyorum siz okuyosunuz yazılarımı uzaylılar değil benim digiturkten ne eksiğim var ne günahım var benim o da türk bende türk bu ayrımcılıktan nefret ediyorum eğer rtükten geçmemiş yazılarıma sahip olmak istiyorsanız bana para gönderin lan kaliteli şeyler kullanmak için para harcamanız lazım buna alışın hatta bazı yazılarımı paralı parasız diye ayırcam para vermeyenler sadece parasız yazılarımı okuyabilcek benle uçamıycak hahahaha yine sapıttım raydan çıktım yoldan çıktım abi biri beni dursun gazla kardeş taksi parasını verdim nereye gidiyoruz uzaya tamam abi arabanda içki varmı torpidoda var abi tamam bas gaza kardeşim gidiyoruz abi kes lan yazmayı bitircem ok konuşmuyorum.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara