24 Ekim Dünya Makarna Günü

on Çarşamba, Ekim 28, 2009
ay bugün dünya makarna günüymüş iyimi duydum bi sevindim bi sevindim daha dün bi tencere makarna yedimde tabii benimki abartmak denir dünyada en çok sevdiğim yemek makarna benim ete bile değişmem yani benim için makarna olduktan sonra hiç farketmez bir tencere olsa yiyebilirim yerimde hiç gözümü acımam inşallah annem bugün bana makarna yapar ona böyle saçma bi sebep suncam anne bugün dünya makarna günüymüs ben bu günü makarna yiyerek kutlamak istiyorum diye normalde daha dün yediğim için yapmama oranı yüksek ama bakalım her bayram usulüne göre kutlanıyosa mesela yılbasları kutlanılıyosa cadılar bayramında elbiseler giyiliyosa kurban bayramında kurban kesiliyosa bende bu güzel günü makarna yiyerek kutlamak istiyorum arkadaş bu arada bu yazıyı bir gün geç yazcam yani siz okuduğunuzda makarna bayramı geçmiş olcak üzülmeyin sizde onun anısına bugün makarna pişirin yiyin ama bol bol şöyle bir tencere en sevdiğiniz türden olsun ben sağlıklı yaşamayı sevmediğim için dişlerimi fırçalamaya üşendiğim için yağlı salçalı seviyorum inanın bir hafta makarna verseler yerim hemde sabah akşam sabah mesela çayla ki bunuda yapmışlığım vardır tek kaldığım zamanlarda benim için hiç farketmez makarna olduktan sonra oran önemli değildir yani ya bişey daha yazcaktım unuttum mesela yani hıh ıhıhıh hatırladım geri unuttum düşün düşün heh ben normalde çok hızlı yemek yediğim için yani bir yemeği beş dakkada yerim okulda askerde öyle alıştım beynim ben makarna yerken doydum mesajını gönderene kadar ben zaten birrr tencereyi bitirmiş oluyorum bu yüzden beynim bi bakıyoki lan bu çocuk ışık hızından hızlı yiyo enayi ben gönderdim ama herif bir tencere makarnayı yemiş diyo beynimle aramda böyle gizli bir ilişkimiz var kimsenin bilmediği ya yeni bişey aklıma koyuyorum ben yazar değilim blog sahibiyim ama cumartesi yazısı diye bi yazı yazsam her cumartesi ama up uzun olsun icinde iyce saçmalasam istediğim kadar şimdi kafama koydum daha ilerleyen günlerde hayata gecirmeyi düsünüyom zira bugün pazar eger bu bir cumartesi yazısı olsaydı sacmalardım upuzun yazardım yazdığım yazıları okumuyorum bazen yazdıktan sonra bir okuyom bakalım nasıl olmuş diye.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara