sen ben anlam kargaşası

on Çarşamba, Ekim 28, 2009
neden küfür ediyorum neden küfürleri sansürlemiyorum çünkü ben sadece sizin okuduğunuz başkalarından sakladığınız birisi olmak istiyorum mesela evliyseniz kocanızdan bile sakladığınız o geldiğinde gizlice hemen kapattığınız utanıp başkalarının görmesini istemediğiniz aslında sizin içinizde böyle birşey olan ama kimseye göstermek istemediğiniz müstehcen duygularınız gibi aslında içinizde olan ama yapamadığınız duygularınız gibi bunuda burda bulduğunuz gibi bundan sonra hiçbir küfürü gizlemiycem bakalım ne kadar dayanabilcem ben sadece sizin için bir sır olmak istiyorum başka kimseye ait değil bu üstünlüğü beni okuma üstünlüğünü kimseye vermeyin diye ben sizin içinizde varolan gizli arsız tarafınız gizli kimseye göstermediğiniz içinizdeki arsız düşünce olmak istiyorum ben siz olmak istiyorum siz ben sadece ben sen siz ikimiz üçümüz hepimiz grup birimiz hepimiz hepimiz ben ben sen ben siz siz ben bensiz yapamazsınız sizsiz ben yapamam içinizdeki insanlara gösteremediğiniz varolan vahşi duygu bu görevi üstüme alıp kendime bir borç biliyorum sizinle sadece sen ve ben hadi ama ikimizinde bu dünyada söylemeyediği şeyler vardır anaaaaa karaktere bak lan canlanıyo yazı canlanıyo vücut buluyo boyutlanıyo iyimi yani asıl anlatmak istediğim ben sizin insanlara karşı utandığınız yapamadığınız söyleyemediğiniz tarafınız olmak istiyorum yani sizin bir diger yarınız sizin söyleyip icinizden atmanız gereken sizede bu iyiligi yapıyorum daha ne yapıyım ya ben en iyisi anket yapıyım bende küfürleri sansürlememekten rahat rahat yazmaktan yanayım ama çocuk mocuk girer okur falan bunun için alta anket yaptım oylayın sonra bu anketi yan tarafa tasıycam insanların bunu okumadan oylamasını istemedim.
yani yinede yapamadığınız duyguları saklıycaksınız insanlara göstermiyceksiniz ama burda ikimizde paylascaz böylece içimizden atcaz hani insan bişeyi dısarı söyleyip içinden atamassa hasta olurmus o ona sonra stres yaparmış ömrünü kısaltırmıs ya gercekten öyle inanın her duygumuzu söyleyecegimiz seyi söyleseydik kaybetsekte hic pisman olmazdık rahat olurduk söyleyememekten daha rahat olurduk hayatımızdada hicbir sorun kalmazdı

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara