ben türküm biz türküz övünüyorum sonuncuyuz sondan birinciyiz

on Çarşamba, Ekim 21, 2009
not : bu sarhoşken yazılmıştır hiç bir sorumluluk kabul etmeden yayınlıyorum..

şu an hep dalgayla kafayı bulduğum şarkıyı dinliyorum ama
şarapla sarhoş oluyorum
bunun ikisinin arasında ne fark var
hımmmmmmmmmmmmmm büyük fark var
düşünmek lazım
mesela
mesela
çok
çok
açıklanamaz
açıklanamaz
imkansız
doctor who
doctor who
dalek
dalek
açıklanamaz
açıklanamaz
un-lı bişey
ingilizce
sana biraz ipucu verem
belki çözersin
insanlar çaresiz
bazıları başta
çözüm yok
bomboş
bomboş
parasız
beş parasız insanlar
eskisinden daha fakir
tuzu kurular başka
işsiz
güçsüz
acınası insanlar topluluğu
türkiye
lüksden uzak
aptallar dünyası
hayal güclerini kaybetmisler
dizi izliyorlar bolca
zekasız
bombos
aptal
bombos
amacsız
yasamaktalar
kendilerini mutlu sanan geri zekalı toplulugu
cocuklarına boktan bir dünya bırakıyorlar
izsiz kayboluyorlar dünyadan
isimsiz
salakça bir şeyin peşinde
bir avuç aptal
dizi izliyorlar
çocuklarına hiçbişey bırakmıyorlar
herşey beton
heryer beton
yeşil yok
çocuklarına bir yaprak bırakmamışlar
aptallar
aptallar sürüsü
aptalca koşturuyorlar oraya buraya
amaçsız
aptallar sürüsü
geri zekalılar
değersizce
sadece seks
herşeyde seks var
sadece yapalım
çocuklarımız nerde yaşıycak
bilmiyoruz
saçma sapan diziler beynimizde
kandırılıyoruz
ama biz bunu anlamıycak kadar salağız
biz türküz
beş paradan anlamayız
aklımız sekse çalışır
başka bişeye çalışmaz

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara