inceden inceden derin derin aşklar

on Cuma, Ekim 30, 2009
askım kalbimi ayağının altına koydum eziyorsun beni öldürüyorsun anlamıyormusun nasıl kıyabiliyorsun bana bu kadar kanım donuyor senin bu soğukkanlılığın yüzünden kanım donuyor insanlığım isyan ediyor vücudum isan ediyor organlarım iflas ediyor vücudum iflas ediyor dayanamıyor yavaş yavaş sırf senin için başka hiçkimse için sen benim canımsın damarımda gezen kanımsın sanki her an nefes aldığım havadan dahada önemlisin güneşimsin ben senin köpeğinim kölenim ama senden ayrıyım her an senle nefes alıyorum her an seni nefes diye içime çekiorum Allah seni bana bir ihtiyac olarak yaratmış kan gibi yaşam parçamı başkalarına bırakıyorum onsuz yaşıyorum ama benim yaşamak için senime ihtiyacım var bu konuda hemfikirmiyiz.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara