önemli olan yüzün güzelliği değil aşkın güzelliği olsun

on Perşembe, Ekim 08, 2009
bugün böyle düşündüm keşke böyle olsaydı dimi önemli olan yüzün güzelliği değil de ona aşık olmanın güzelliği olsaydı ama maalesef gerçektende yüz güzelliği kişi için önemli yani önce ona çekici gelmesi lazım ama kendini gerçekten çok iyi yetiştirse orası başka hadi sloganımız bu olsunmu belki dünya düzelir imdi gözünü yukarı kaldırıp başlığı tekrar oku şimdi tekrar buraya gel tamam dünya seninle bir gece yatakta yatmak istiyorum bu cılgın fikir nerden aklına geldi be kaçık bilmem ne biliyim bee konuşmada yap tamam bee ben dünya hadi soyun tamam bu gece seni yatağıma alcam dikkat et de bi dünya daha doğmasın hahaha ay çok komiksin evet ay dediğine göre sen dünya kızsın galiba hayır ne alaka ben dünya cinsiyetsizim ama yinede senle yatabilirim seni mutluluğun doruklarına çıkarcam şu yazıyı böyle diyaloga çevirme be ne güzl yazıyodun çubukta koyun çevirir gibi aaa bak ne oldu geçen internetten bi kızla konusurken ikinci hayat hikayesi falan kızla cok iyi anlastık bayaa bi konustuk bes dakikalarca sonra dedim beni begenmiyormüsün kız dediki sırf bu kelimeyi söylediğin için defol..peki dedim güzelim çok iyi bir fırsatı kaçırdın ve güle güle...

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara