ve Tanrı kadınla erkeği yarattı

on Perşembe, Ekim 08, 2009
siz onun için mükemmel değilsiniz
bugün canım yazmak istiyor size şeyden bahsetcem bana malum olan cennetten yani bana öyle bişey oldu geçenlerde cenneti gördüm sanki ama üstünden bir çok zaman geçti hep yazcam diyodum yazmadım öffffff su anda canım yazmak istemiyo canım başka bişey yazmak istiyo eğer sizi seven kişi size hiç kural koymuyosa o gerçekten sizi çok seviyor demektir çünkü çok seven hiçbir zaman kural koymaz bu sonuca kendimden vardım mesela ben eğer hayatımın aşkıysa herşeyimden vazgeçerim ama değilse bazı kurallarım olur mesela onunla beraberken her gece yaptığım gibi gece izlediğim çizgi filmler komik diziler izlemek gibi her zaman yaptığım gibi yine yapmak iserim ama o benim gerçek aşkımsa bu dizileri boşverir her anı onunla geçirmeyi düşünür ve onun için böyle şeylerden vazgeçerim çünkü onu buna değer bulurum ana sonuç yani karşınızdaki size böyle şeyler yapıyorsa sizde çok normal demek ki böyle şeyleri seviyor diye düşünüyorsanız hayır siz onun her anını dolduramadığınız için o da böyle şeylere yöneliyor yani siz onun için mükemmel değilsiniz bak başlık bile ortaya çıktı.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara