artik dunyada aska inanmiyorum voLume 2

on Perşembe, Kasım 19, 2009
aska inanmiyorum
neden sevgilim
iste
ama bole yapma lutfen
yaptim gitti kestim gitti bictim gitti
ok sevgilim
ama ben senden daha romantik bisey beklerdim soyleye soyleye bunumu soyledin
hayat bende romantiklik birakmadiki
ok sevgilim kralsin
kralimm
hahahaha
ama sevgilim unutma isini bilmeyen cavuslar donerler kicini avuclar
peki sevgilim cok anlamli oldu
evet
ama ben yinede aska inanmiyorum cantalar gibi sahte
ama askim insanlarda sahte
evet
ama sahte olmayanlarda var az olsa
kralsin askim
kralim tabiii
cok skcisin
evet
ama sIkIcImI skcimi
s2ci
dogustan yetenek
sarkici dogustan mi
hayir be bebegim hani tee eskilerden reenkarnasyon olur ya bi onceki hayatimdan
ay askim amma geri gittin suna dogustan verilmis vergi desene
evet askim sen cok zekisin arada bazen aptalliklarin oluyo ya
prensesim
skr git
haaa ok
anirma
ok
kralsin
kralim distortion krali
o ne be
bosver sevgilim uydurdum
ok askim
askim arada bide ben espri yapabilirmiyim hep sen yapip on plana cikiyosun bende burdan sohret olup sarkici olup seni terketmek istiyorum
ok askim yap bakalim
yaptim
bumuydu
allah belani versin.
ama askim asklar sahte cantam gibi
ok oyleydi.
ay askim saka yaptim cinim ben seni terkedermiyim hic
beni hic kimse terkedemez kizim
ay evet sende cok degisik bi baglanti vaar
evet
kralsin
kralim bebek
disko krali

aslinda basta okan bayulgene benzemesini dusunmemistim cok kisa yazmistim ama bi baktim onunkine benzemis bende yaziyi biraz uzattim.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara