on Perşembe, Kasım 26, 2009
aşkım inan türkiye battı sen ne diyosun
türkiye diye bir ülke kalmadı
yakında ingilizler amerikanlar paylasır
askım insanların cebinde bes para yok
atatürkün ülkesi mahfoldu
dinci yobazlar mafetti ülkeyi
evet askım
askım din ugruna ülkeyi sattılar
arabistana cevirmeye calısıyorlar
insanlar cok rezil durumda
para bulamıyor
türkiye cöktü yani
askım su an türkiye cok rezil durumda
issizlik
parasızlık
askım din ugruna cahil insanları kandırıp oylarını alıp kend ceplerini doldruyorlar
yani bence amerikanın veya avrupanın bir oyunu
türkiyeyi batırmak icin
gercektende işliyor
türklere cok yazık
acıyorum
askım insanlar cok cahil
kanıyorlar
okumus insan yok
el birligiyle türkiyeyi batırcaklar
sen sanmaki türkiye gelişcek
türkiye battı artık
kimse kurtaramaz
aşkım türkiyey içten fethettiler
dışardan yapamadılar
batırdılar ülkeyi
atatürkle yıkamadılar ülkeyi oyunlarla yıktılar
askım avrupa herzaman istedigini alır eninde sonunda
askım bunlar şaka gibi ama gercek
bak dinci yobazlar hepsi okumamıs dinle kandırıyorlar icten türkiyenin heryerini ele gecirdiler
bosver askım
bari ele gecirselerde paylassalar belki türkiye daha modern bi yer olur
avrupalılar türkiyeyi daha iyi isletir
cahil insanlarla olmuyor
evet askım
amerikadan on kat üstün olurdu
türklere yakısmıyor
aşkım ak bundan sonra türkiyede neler olcak görcen
insanlar gevlere başladı
bol bol izlersin haberlerden
grevlere başladı
parasızlıktan
askım ben türkiyede dogduguma cok pişmanım
başka bir ülkede dogsam kesin daha iyi gelecegim olurdu
askım evde yatmak benim secimim degil
yokluktan yatıyorum
imkan yok sevgilim
bak kendi evim bile yok
belki başka bir ülkede dogsam kendime ait evim olurdu
aşkım ben türkiyede dogmaktan hic memnun degilim
askım orda ingiizce falan var galiba
bugün ingilizcen olsun yaşarsın
her ülkede geçerli
sen burda yaşayanların zorluklarını bilmiyorsun
o eskidendi
atatürk zamanında
keşke türk olmasaydım
ben türklüğü sevmiyorum aşkım hep yokluk
bak dünyada en çok yokluk çeken ülkelerden biri türkiye
aşkım türk olmayı seviyorum ama türkiyede doğmayı sevmiyorum
hatta ikisinide sevmiyorum
evet
cahil insanlarla yaşamaktan mutlu değilim
din kısmına inanıp ülkeyi satan insanlardan
din için ülkeyi satan insanlardan
aşkım türk olmak belki eskiden güzeldi
türkiye sucks
askım mekan olarak güzel
ama hiç imkan yok
insanlar cok cahil oldugu icin
herkes kandırıyo
askım türkiye artık eski bildigin türkiyeden cok degisti
cok kötüye gidiyor
geriye
arabistana
askım keske türkiyede dogacagıma baska bir ülkede dogsaydım
evet askım
türkiyeye hic bulasmayalım
arada bir gelelim ziyaret edelim yeter
ne halleri varsa görsünler
ok askım
ben artık sadece pasaportumda türkiye yazmasını istiyorum
bilmem
yine türk vaandasi olurdm
hem avusturya hem türk
türk isterdim askım
sadece yazsın
ama sadece yazsın
baska bisey istemem
türk olmayı sadeece yazı olarak seviyorum
ok askım

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara