aşkım öncelikle kalbimi açtım ellerine verdim

on Salı, Kasım 10, 2009
hergün seni düşündüm
hergün
hersaniye
her dakika
hep seni hissettim
yanımda
sen benimsin diye
ama olmadı
sen uzaktaydın
başkasıyla ilgileniyordun
ama bilmiyordunki bu çocuk seni ölümüne seviyor
gerizekalı
hemen evlendin
bu çocuğu dışarı attın
ama aklın hep ondaydı
seni hissettim aşkım
seni düşündüm eğer kavuşsak senle yapacağımız şeyleri
seninde azın sulandı
ama başkasına söz vermiştin
ne yapacağını bilmiyordun
ama beni seviyordun
vazgeçemiyordun
aşkına kavuşmak istiyordun sadece
aşkında sana
ama elinden gelmiyordu
benimde
sonuçta yenildik hayata
kabullendik;
herşeyi
şimdi sen orda üzüntülü
ben burda üzüntülü
sen evli
ben evli

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara