ben aşkımı kaybettim siz kaybetmeyin ben acı çektim siz çekmeyin

on Cuma, Kasım 20, 2009
evet geleneksel aşk acısı kısmına geldik her yazıda mutlaka yazdığım yani acı cekmeyin onun beni ne kadar sevdigini bilsemde hayat bu oyunlarla dolu askınız baskasının oluyo falan herkese olmuyo galiba bazı kisilere sanki bu sayısalda altıyı tutturmak gibi bisey bende sanki sayısalda altıyı tutturdum ama kötü tarafından bana patladı askımı kaybettim ama bu lafla öyle kolay söylencek bisey degil gercekten kaybettim hayatımın anlamını kaybettim bana oldu size olmasın cok acı cektim cehennemde yanmak gibi bisey halada cekiyorum sizin bu duruma düsünmenizi istemiyorum ama Allah karar verir o sizin kaderinizi yönetir ama hayat bu önemli olan uçurumun kenarında olsanız bile hayata gülümseyerek o uçurumdan atlamanız.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara