ben zonta olmak istiyorum

on Pazartesi, Kasım 23, 2009
yazlığa gidiyor zonta
dondurması elinde
çorap üstü sandaletler
freebagi belinde

oturmuş güneşlenmişsin
kalkmazsın yaz bitmeden
amele yanıkların ha
görünür kırk metreden

zonta zonta zonta
zonta zonta zontasın
kıllarını tararsın da bize hava atarsın
sen var ya harbi zontasın
kıllarını tararsın da bize hava atarsın

kafaya koydum bu yaz bronzlaşacağım
...leği aldım belime, denize girerim ...meğe
karılara bakarım, kumlarda yatarım
plajdan hatunları kaptım mı
gece diskoya atarım
henüz yapmadım ama bir gün mutlaka yaparım
ulan ozon bile delindi de kızlar hala naz yapıyor
koşun kollarıma kızlar
erkeğiniz tatil yapıyor

plajın orta yerinde yine çadırı kurmuşsun
bikini mayo görüp de iyice kudurmuşsun
kolibasili ...edersin denizi kirletirsin
küçüğünü yaptın bari büyük abdestin kalsın

zonta zonta zonta
zonta zonta zontasın
kıllarını tararsın da bize hava atarsın
sen var ya harbi zontasın
kıllarını tararsın da bize hava atarsın

bunun gibi zonta olmak istiyorum çünkü hiçbişey umrunda değil hiçkimse umrunda değil sadece hayatı olduğu gibi yaşıyor ve istediği gibi yaşıyor ve kimseyi takmıyor oysa hepimiz etraftan yanlış anlarlar diye bunun gibi bile olamıyoruz kendi yaşamımız yerine başkalarının yaşamlarını yaşıyoruz.

alın lan size benden bisey daha (bu lafı yukardaki şiiri yazanlara diyorum)
aksırırım tıksırırım yerlere balkam atarım kalın altın zincir takarım yakadan kılları aşşaaaaa sarkıttım mı öküzmüyüm ben?

-bi dövme yaptırcam, karaciğer, içinden ok geçecek!

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara