çok üzgünüm neden derseniz?

on Çarşamba, Kasım 18, 2009
bugün cep telefonumun üstüne süt döküldü kuruması için herşeyi yaptıktan sonra telefonumun saati 1 saat geri gitti ben üşengeçliğimden dolayı düzeltmedim sonra düzeltirim diye derken cnbc-e de her hafta breaking bad dizisini izlerim ve telefonumda alarm ayarlıdır dizinin başladığı zaman bana haber verir bende gider izlerim aslında salı günleri erken saatlerde başlar çarşamba günleri geç saatlerde başlar ben erken saatlerde izlemediğim için telefonu geç her çarşamba geç saatte başlayan geç saatlerine ayarladım ve telefon süt dökülmesinden dolayı bir saat geri gittiği için 1 saat geç haber verdiği için ben şimdi çok pişmanım belkide Tanrısal bişeydir belkide bu haftaki bölümü izlememem gereklidir aslında neye lanet ediyorum biliyormusunuz o sütün telefonumun üstüne bu günde dökülmesine.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara