dia'nın öldürücü şarabı

on Salı, Kasım 24, 2009
dia'nın intikamı gibi bişey oldu
 dün akşam bir şarap içtim daha hepsini bile içmedim yarısını içtim bir ki saat sonra yatağa düştüm dün geceden beri baygın yatıyorum şu an yaklaşık 15 saatlik bir uykudan sonra ama ne uyku tee lise ortamıma döndüm 6-7 senedir görmediğim arkadaşlarımı rüyamda gördüm göstertti bana çok güzeldi kafam kazan gibi şu an hayatımda ilk defa böyle oldum şarabın adı avanos kırmızı şarap öküz gözü falan yazıyo muhtemelen bir daha almıycam aynı şarabın birde beyazı vardı belki o daha hafiftir keşke onu alsaydım ya bu blogger taşşak geçiyo ya benimle yazmamam için herşeyi yapıyo haa şarap bir litrelikti dialardan bulunabilir eh be kardeşim e be köylü kızı e be köylü kızı bu ne armut piş azıma zıç pardon düşçülük şarabın fiyatı 8.90 tl di in turkish yaklaşık 9 milyon bayılmak isteyen veya bir gününü hiç hatırlamak isteyen hayatından silmek isteyen alsın bu bu konuya ücüncü yazı girisim her girisimden sonra biraz daha cıvıklaşıyo e be köylü kızı e be köylü kızı şu eski sözlük tarzı yazmayı hiç sevmem

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara