en içten duygularımla

on Salı, Kasım 24, 2009
yandaki kızlarla birlikte olabilecekmiyim
böyle bir planıım vardı ama söndü kızlar nerdeyse hic dısarı cıkmıyo bugün elektrikleri kesilmis belki ii bi elektrikci olsaydım yapabilirdim ama onlar babamı caardı babamda gitti yaptı :( ama belki gecenki gibi bilgisayarları bzulur caarırlar bekliyorum.. yalnız ve soguk icimde umutla zaten umutsuz beklenmeski umutsuz vakkalara dönmek istemiyorum icimde yine bi umut bekliyorum çakalın soteye yatması gibii dünyada hersey sex degil miiiiiii

ve diyorum kiiiii

so you open the door

im a loser baby

so why dont you kill me..

belki ben aşalıım

adii davranıyoruum

ama bunu yapmak zorundayım

ben insanım

cılgınlıgın dozuna ulasıyorum

allah allah o ne bi gülme duyuyorum

hayaletlermi bastı ne ??

sotedeyim

görevime ulasacagım

görevimin bilincinde

sadece isimi yapacagım

hickimseye aldırıs etmeden

ne diyorum lan ben

sacmalıyorum

ama güzel oluyo

böyle sacmala

devam et..

(ananı sikeim word verifikasyonize)

i was born to make you happy :)))))

sonra playerden bu sarkı cıkıyo

daha sadece beni mutlu etmek için bi kız cıkmadı

ama sotedeyim

beklemedeyim

yakın gibi...

sadece sıramı bekilyorum..

(bu cok eski bir türlü göndermeye cesaret edemediğim bir yazıydı)

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara