herşey bukadar basit olsaydı keşke

on Cumartesi, Kasım 14, 2009
aşkım seni başkası aldı yaşıyor bensiz söyle nasıl dayanırım söyle nasıl yaşarım gözlerine bakmadan o benim hayatımı çaldı mutlu olcağım hayatımı bu adilmi sevgilim ama o benim hayatımdı senle brlikte olan ben ne yaptım her an acını çekmekten başka aşkım senin için ölmeye hazırım seninle bebeğim yanında kim olursa olsun onu hiçe sayıp sallamaya sen benim kaderim olmalıydın lanet olmasın sana ya küfür ettirme beni kendine bişeyler yap kavuşmamız için aptal mal mal bakma gidiyorsun elimden yavaş yavaş çok az kaldı havalanıyorsun gerizekalı bişeyler yap aşkım öldürme beni bana koş kavuş beni sarıp sarmala sana diyebileceğim bukadar.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara