içimden ölüyorum

on Salı, Kasım 17, 2009
içimden ölüyorum
sen ne kadar bilmesende görmesende
yavaş yavaş içim içimi yiyor
içimden eriyorum
kalmıyorum kimseye
kendime bile
aileme
arkadaşlarıma
içimden eriyorum yavaş yavaş
senin sayende
kimseye söyleyemiyorum
içimin kan ağladığını
yavaş yavaş öldüğümü kimse farketmiyor sensiz
hayattan koptuğumu
rol yapıyorum
içimden ölüyorum sensiz
sen yokken
sana asla ulaşamazken
ölmek ne güzel şeymiş diyorum senle
sensiz
sensizlik zaten ölmek
aslında ölmüyorum
zaten ölüyüm
sadece insanlara yaşadığımı sanmaya gösteriyorum
seni çok istiyorum
sensizliği kabullenemiyorum
içimden ölüyorum sensiz
yavaş yavaş
yanımda sen olmayınca
sana dokunamadığımda
sürekli seni düşündüğümde
sanki beni arabanın arkasına takmışlar sürüyorlar
parçalanıyorum
paramparça
aslında sensiz beyinsiz olmak istiyorum
beynimi aldırmak
acı çekmemek bir an seni düşünmemek için
ama sonra ölü olduğumu hatırlıyorum
kalpsiz zaten yaşayamıyacağımı
kalbimin sende olduğunu
bazen kendimi yaşıyor gibi hayal ediyorum
çok güzel birşey
çiçekleri koklamak gökyüzüne havaya bakmak
güneşi ayı yıldızları hissetmek
ama sensiz bunların hiçbirini yapamıyorum
hiçbirşeyden zevk almıyorum
aptal olmak istiyorum sensiz
hiçbirşeyi bilmeyen
bu dünyaya veda ediyorum.

2
hayata küsmek istiyorum
bir yıldız gibi kaymak
bir yıldızdan dünyaya düsmek istiyorum
herseyden zevk almak istiyorum
sensiz
bir kuzuya merhaba demek
onu sevmek
ama sensiz yapamıyorum

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara