küstüm show

on Çarşamba, Kasım 04, 2009
gözlerine bakınca artık eski anlamlar yok
neden acaba
beni üzdüğündenmi
kimbilir belkide sadece sen bilirsin
duygularımız aynıydı
ama kavuşamadık
olsun canım bi acı çeken bizmiyiz
bu muhteşem yapıdaki kalbimiz herşeye dayanır
ama sensizliğe asla
senin yüzünden isyan ediyorum Tanrı'nın yarattığı herşeye
herşeye karşı geliyorum
Tanrı'nın kurallarını çiğniyorum
bunu bana sen yaptırıyosun
sadece sen
farkında olmasanda
herşeyi kalbime sadece sen yaptırıyosun
senin yüzünden hergün acı çekiyorum
yasaklar çiğniyorum bu büyük acıya dayanmak için
insanlığımın yerine getirmesi gereken şeyleri yapmıyorum
yani insanlıktan çıktım
insanlıktan çıktım
insanlıktan çıktım
katil

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara