nirvana

on Pazar, Kasım 22, 2009
nirvana lan nirvana kanımda var köpek beni kessen içinden nirvana çıkar da patlar dünya da yok olur gibi fantasy role player falan filan ah ulan nirvana hani böyle bir türk şairinin bir şiir vardı ah ulan rıza öyle gibi ah ulan nirvana o adamda öldü biliyonmu ah ulan nirvana köpek heryerimdesin damarımda kanımda vücudumda geziyon lan zate sen bir platonigim iki dolaşın bakalım öldürün beni bakalım ikinizlede nirvanaya ulaşıyorum bu kafayla yazdıkça yazıyorum saçmaladıkça saçmalıyorum ya artık çok utanıyorum ya sarhoşken feysbukta arkadaşlara saçma şeyler yazıyorum saçma gruplar açıyorum sonradan baktığımda utanıyorum lan ben bunu nasıl yaptım diye sonradan düzeltmeye çalışıyorum aslında onlar içimde olan şeyler sarhoşluk hikaye sarhoşluk bir aracı falan sonra diyorum ulan internet diliyle incesicide ne kasıyon yaşamaya bi gün bu şahsiyet insanların kıçına kaçıcak falan filan ve nirvana çalıyorum kafamı duvardan duvara vuruyorum..............

1 Yorum Yapin:

Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...

Sen delirmişsin.


:D

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara